Wat is Content Marketing?

Content Marketing is een marketing strategie waarbij je focust op het creëren en uitgeven van content. Dit zijn onder andere blogs, artikelen en e-boeken.

Door een pakkend verhaal te schrijven laat je zien dat je je lezers begrijpt. Zodanig dat ze na het lezen van jouw materiaal je expertise kennen en met welke problemen ze bij je terecht kunnen.

Als je hier strategisch mee omgaat ontwikkelt je potentiële cliënt vertrouwen in je. Hierna komen ze vanzelf naar je toe wanneer er wat aan de hand is.

 

Waarom Content Marketing?

Met content marketing vestig je de aandacht op wat jouw gezondheidsorganisatie kan betekenen voor je cliënt. Als je strategisch content publiceert via je blog of via e-mail kun je kijken hoe de lezers hierop reageren. Hiermee vergaar je informatie die je kan gebruiken om een aantrekkelijk aanbod te creëren.

Het is een goed idee om in termen van een langdurige relatie te denken. Leg je potentiële klant in de watten. Dat kun je doen door bijvoorbeeld e-mails te sturen met bruikbare informatie, daarnaast kun je ook links delen naar blogs die je hebt gepubliceerd.

Als na verloop van tijd jij en je cliënt elkaar beter kennen, staat je niets in de weg om maatwerk aan te bieden. Daarnaast is je cliënt zich beter bewust geworden van wat hij of zij precies wil. En bovendien, dat jij de oplossing hebt.

Dit is één van de manieren waarop content marketing met behulp van blogs en e-mail kan uitwerken. Daarnaast is het ook mogelijk om met behulp van content marketing je social media volgers bij de les te houden. Of, om ervoor te zorgen dat deze mensen de buren vertellen over wat je doet.

 

Waarom Content Marketing van TextinMotion?

TextinMotion focust met freelance content marketing op geschreven content. Ik help je bij het realiseren van een lange termijnplan en informatieve inhoud. Met meer dan vier jaar ervaring in de gezondheidsbranche én meer dan tien jaar persoonlijke interesse, begrijp ik waar je client naar zoekt.

Maar dat is niet alles. Als fysiotherapeut begrijp ik namelijk veelvoorkomende problemen binnen zorginstellingen. Denk hierbij aan gebrekkige therapietrouw van je cliënten, jouw tijdsgebrek en het feit dat je zodoende nog minder tijd hebt om je te verdiepen in een goede marketingstrategie.

Vandaar neem ik altijd rustig de tijd om je aanvraag te begrijpen. Zodra alle onduidelijkheden opgehelderd zijn, vinden we samen de juiste oplossing.

I am testimonial text. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Customer #1

CEO, Invision Inc.
I am testimonial text. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Customer #2

Lead Developer, Automattic Inc
I am testimonial text. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Customer #3

Store Manager, Walmart Inc